Veelgestelde vragen

Het product

Wat is het verschil tussen een BASE en BOOST?

Een Hilla dagcrème wordt samengesteld door een BASE en een BOOST met elkaar te combineren. De BASE vormt de basis van de crème en is af te stemmen op jouw huidtype. Het bevat ingrediënten die een goede basis vormen voor jouw type huid. De BOOST voeg je toe om nog meer resultaat te halen uit jouw dagelijkse gezichtsverzorging. Door de hoge concentratie van actieve ingrediënten ga je effectief aan de slag gaan met een aandachtsgebied.

Hoe meng ik de producten?

Wij raden aan om één pompje BASE te combineren met een ½ pompje BOOST. Meng deze producten op jouw hand totdat het één crème is. Vervolgens kun je de crème aanbrengen op het gezicht. Met onze aanbevolen dosering zorg je ervoor dat je met beide producten ongeveer even lang vooruit kan.   Tip: Gebruik masserende bewegingen zodat de ingrediënten goed worden opgenomen.

Hoe lang kan ik vooruit met een dagcrème?

Gebruik je jouw dagcrème 1x per dag? Dan kun je er gemiddeld 3 maanden mee vooruit. In alle dagcrèmes zitten namelijk ongeveer 90 pompjes. Gebruik je jouw dagcrème vaker gedurende de dag (gemiddeld 1,5x), dan raden wij aan om te kiezen voor de frequentie: per 2 maanden.

Zijn de producten geschikt voor zowel mannen als vrouwen?

Ja. Onze producten zijn geschikt voor iedereen. Het enige onderscheid dat wij maken is op basis van huidtype en persoonlijke aandachtspunten. Op die manier weten we wél zeker dat de crème ook daadwerkelijk bij je past.

Trekt de crème snel in?

Ja. Na het aanbrengen van de aanbevolen hoeveelheid is de crème na circa 60 seconden ingetrokken. Op die manier kan jij direct daarna make-up of andere producten aanbrengen.

Mijn product heeft een andere geur/kleur dan de vorige keer. Hoe kan dat?

Dit kan inderdaad voorkomen. We werken met natuurlijke grondstoffen, waardoor er per product verschillen kunnen voorkomen. Zo zal je ook nooit een (natuurlijke) appel tegenkomen die exact hetzelfde smaakt als een ander. Maar geen zorgen, de ingrediënten, formulering en werking is hetzelfde gebleven.

Zijn de producten dierproef vrij?

Ja. Dierproeven zijn in Europa bij wet verboden. Omdat onze producten in Nederland worden ontwikkeld en geproduceerd, weten wij zeker dat er geen dierproeven aan te pas komen.

Zijn de producten vegan?

Ja, al onze producten zijn vegan.

Wat is nog meer goed om te weten over de producten?

Al onze producten zijn vrij van sulfaten, parabenen, siliconen, PEG en minerale oliën. Bovendien bevatten onze producten allergenen-vrije parfum, zodat de kans op een allergische reactie nihil is. Waar mogelijk worden synthetische ingrediënten vervangen voor natuurlijk alternatieven. We werken daarvoor met gecertificeerde biologische ingrediënten en natuurlijke extracten. Wil je meer weten over sulfaten, parabenen, siliconen, PEG en minerale oliën? Kijk dan even hier.

Bestellen

Hoe werkt het bestelproces?

Je stelt jouw dagcrème in drie eenvoudige stappen samen. Start met het selecteren van jouw BASE, deze selecteer je op basis van jouw huidtype. Bij de tweede stap kies je jouw BOOST, deze stem je af op een aandachtsgebied. Als laatste stap kies je de frequentie, waarbij je aangeeft hoe vaak jij een pakketje wilt ontvangen. Wij zullen er dan voor zorgen dat deze op tijd weer op de deurmat ligt. Eenmalig bestellen kan natuurlijk ook. Aan de slag? STEL SAMEN

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar dat jouw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen op de deurmat ligt. Heb je na 8 werkdagen toch nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Maak je gebruik van de herhaalservice? In jouw account kan je het volgende bezorgmoment terugvinden.

Moet ik thuis zijn voor de levering?

Nee. Onze pakketjes worden verzonden als brievenbuspakketjes, waardoor jij niet thuis hoeft te zijn voor de bezorging. We gaan er dan trouwens wel vanuit dat jij een normale brievenbus hebt.

Welke BASE past bij mij (huidtype)?

Onze BASES zijn zo samengesteld dat ze jouw huidtype volledig ondersteunen en het de juiste dagelijks verzorging geeft. Twijfel jij over wat voor soort huid je hebt? Klik dan hier zodat wij jou kunnen helpen.

Welke BOOST past bij mij (aandachtsgebied)?

Onze BOOSTS bevatten een hoge concentratie actieve ingrediënten om aan de slag te gaan met een aandachtsgebied. Kies daarom het aandachtsgebied dat het beste bij jou past. De BOOSTS zijn geschikt om te combineren met alle BASES. Maak op de Over Ons pagina kennis met onze BOOSTS. Enne, je mag natuurlijk altijd afwisselen!

Er is iets mis met mijn bestelling. Wat nu?

Wat vervelend dat er iets mis is met jouw bestelling. Neem even contact met ons op via info@hillaskincare.nl, of stuur een bericht via het contactformulier.

Herhaalservice

Hoe werkt de herhaalservice?

De herhaalservice is in het leven geroepen om jou nog meer gemak te geven rondom jouw huidverzorgingsroutine. Geef je bij jouw bestelling aan dat je graag gebruik wilt maken van de herhaalservice, dan zorgen wij ervoor dat je met een door jou gekozen regelmaat een nieuwe Hilla dagcrème op de deurmat hebt liggen.

Zit ik ergens aan vast als ik gebruik maak van de herhaalservice?

Nee, zeker niet. Jij bepaalt zelf de frequentie en de product samenstelling. Wil je even een tijdje geen producten meer ontvangen, kies er dan voor om de service te pauzeren. Wil je liever helemaal geen producten meer ontvangen, dan kun je gemakkelijk de herhaalservice stoppen. Op dat moment wordt de automatische incasso stopgezet. Deze acties kan je uitvoeren in jouw account.

Kan ik de samenstelling van mijn crème veranderen?

Wil je graag regelmatig variëren? Dat kan! Geef in jouw account aan dat je jouw BASE en/of BOOST wilt aanpassen. Wij zorgen er dan voor dat jouw volgende bestelling deze nieuwe samenstelling heeft.

Welke frequentie past bij mij?

Dat hangt met name af van hoe vaak jij verwacht de crème te willen gebruiken. Over het algemeen kan je uitgaan van de volgende vuistregels: Gebruik je de crème gemiddeld 1x per dag? Kies dan voor een levering per drie maanden. Maar, smeer jij jouw dagcrème gedurende de dag weleens bij? Kies dan voor een levering per twee maanden. Hierbij kan je de crème gemiddeld 1.5x per dag smeren. Liever eenmalig bestellen? Dat kan natuurlijk ook.

Kan ik nog van frequentie wisselen?

Ja, dat is geen probleem. Gaat de levering te snel of juist te langzaam? Of wil je jouw volgende bestelling even pauzeren? Laat het ons weten via jouw account en dan passen we dit voor je aan.

Account

Hoe wijzig ik mijn samenstelling?

Zorg dat je bent ingelogd in jouw account en ga naar "Samenstelling of frequentie wijzigen". Vanuit daar kan aangeven wat jouw gewenste aanpassing in samenstelling of frequentie is. Wij zullen de aanvraag binnen uiterlijk twee werkdagen oppakken en verwerken.

Hoe pauzeer of stop ik de herhaalservice?

Zorg dat je bent ingelogd in jouw account en ga naar "Herhaalservice pauzeren of stoppen". Vanuit daar kan je ons laten weten wat jouw gewenste frequentie is. Wij zullen de aanvraag binnen uiterlijk twee werkdagen oppakken en verwerken.

Ik ervaar problemen met mijn account. Wat nu?

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het account. Neem even contact met ons op via info@hillaskincare.nl, of stuur een bericht via het contactformulier. We helpen je graag.

Algemeen

Wat is een Hilla giftcard?

Met een Hilla giftcard geef je het cadeau dat écht bij iemand past. De ontvanger kan namelijk zelf zijn of haar crème samenstellen. Je kunt kiezen voor een digitale giftcard (direct in de mail beschikbaar), of kies voor onze luxe cadeauverpakking. Lees hier meer over onze giftcard.

Ik heb een giftcard ontvangen. Hoe kan ik bestellen?

Wat leuk dat je een giftcard hebt ontvangen! Om te bestellen kun je het normale bestelproces volgen, zodat je zelf jouw dagcrème samen kan stellen. Kies bij frequentie (stap 3) voor een eenmalige bestelling en gebruik als betaalmethode jouw persoonlijke giftcard code. Meteen aan de slag? STEL SAMEN

Kan ik met een giftcard ook een herhaalbestelling bestellen?

Nee, dat is in principe niet mogelijk. Dat komt omdat er een betaaltransactie plaats moet vinden, zodat wij de volgende bestelling (over 2/3 maanden) automatisch kunnen afschrijven van dezelfde rekening. Wil je wél graag gebruik maken van de herhaalbestelling met jouw giftcard? Stuur ons dan even een berichtje (contactformulier) en dan krijg je een aangepaste kortingscode.

Wat doe ik met de lege verpakkingen?

Wij willen je vragen om de lege pompjes weg te gooien bij het plastic afval, zodat ze gerecycled kunnen worden. De pompjes bestaan voor 99% uit plastic en 1% uit metaal (klein kogeltje en veertje in het pompje). Het metaal wordt er tijdens het recycleproces uitgehaald.

Ik wil de producten liever apart gebruiken/niet mengen. Mag dat ook?

Dat mag. Onze producten zijn zo ontwikkeld en getest dat het (ook) veilig is om ze individueel op de huid aan te brengen. Wil jij dus liever de producten één voor één aanbrengen dan is dat geen probleem. In dat geval raden we je overigens aan om eerst de BOOST aan te brengen en af te sluiten met de BASE.

Waarom komen de producten in pompjes?

Wij hebben gekozen om onze producten aan te bieden in airless pompjes. Deze manier van verpakken is een stuk hygiënischer dan een potje. Waarom? Omdat je bij een pompje niet (steeds) met je vingers door het product gaat. Dat scheelt een heleboel bacteriën en dus puistjes, irritaties en roodheid op de huid. Daarnaast we willen voorkomen dat het product vroegtijdig in aanraking komt met zuurstof (oxidatie). Waarom? Omdat de werking van bepaalde ingrediënten zal verminderen zodra deze in aanraking komen met zuurstof. Door de producten aan te bieden in airless pompjes voorkomen we dit effect. Onze pompjes maken trouwens gebruik van een vacuüm systeem, waardoor je gemakkelijk (en tot de laatste drup) jouw crèmes uit de dispenser kunt pompen.

Ik ben niet tevreden. Kan ik mijn product retourneren? 

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Om hygiënische redenen is het helaas niet mogelijk om een product te retourneren. Neem even contact met ons op via info@hillaskincare.nl, of stuur een bericht via het contactformulier.